SYNDYK MASY UPADŁOŚCI TULCON SA WE WROCŁAWIU (KRS 0000183664), INFORMUJE O ROZPOCZĘCIU PROCEDURY SPRZEDAŻY PRAWA WIECZYSTEGO UŻYTKOWANIA NIERUCHOMOŚCI DZIAŁEK NR 4014/4, 4014/5, 4014/7, 4014/8 POŁOŻONYCH W OSTRZESZOWIE PRZY UL. KOŚCIUSZKI 20
Syndyk masy upadłości Tulcon SA we Wrocławiu (KRS 0000183664), informuje o rozpoczęciu procedury sprzedaży:
● prawa wieczystego użytkowania nieruchomości działek nr 4014/4, 4014/5, 4014/7, 4014/8 położonych w Ostrzeszowie przy ul. Kościuszki 20, KW nr KZ1O/00039645/7,
za kwotę nie niższą niż 2.956.500,00 zł. netto.
● prawa wieczystego użytkowania nieruchomości gruntowej - działek nr 4014/1, 4014/2, 4014/10 wraz z budynkami - położonej w Ostrzeszowie przy ul. Kościuszki 20, KW nr KZ1O/00039427/3, KZ1O/00039644/0, KZ1O/00039645/7 oraz prawo użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej stanowiącej drogę - nr 4013 - położonej w Ostrzeszowie przy ul. Kościuszki, KW nr KZ1O/00040066/4,
za kwotę nie niższą niż 3.118.500,00 zł. netto.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu sprzedaży oraz regulamin sprzedaży można uzyskać w kancelarii syndyka przy ul. Akacjowej 4N lok. 2/13, 55-040 Ślęza, lub pod numerem tel. kom. 609 14 68 34, stacjonarny 71 715 11 37 oraz drogą elektroniczną:,
[Email protected],
[Email protected]
Oferty z dopiskiem "Sprzedaż – TULCON teren bazy" należy składać w kancelarii syndyka w terminie do 26 czerwca 2024 roku do godziny 12.00.
Oferta winna zostać złożona zgodnie z regulaminem sprzedaży.
Powinna zawierać:
- dokładne oznaczenie oferenta wraz z danymi teleadresowymi;
- oferowaną cenę;
- oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem sprzedaży;
- oświadczenie o akceptacji korzystania z części nieruchomości wskazanej przez syndyka na potrzeby prowadzonej działalności w ramach upadłego przedsiębiorstwa, przez okres do 2 lat.
- oświadczenie o związaniu ofertą przez czas określony w regulaminie i zobowiązaniu się do zawarcia w terminie i w miejscu określonym przez syndyka umowy sprzedaży;
- oświadczenie o nie wnoszeniu zastrzeżeń, co do stanu faktycznego i prawnego przedmiotu oferty;
- oświadczenie oferenta, iż zobowiązuje się pokryć wszelkie koszty związane ze sprzedażą przedmiotu oferty, w tym również należny podatek oraz że dokona wpłaty całości ceny przed zawarciem umowy sprzedaży;
- potwierdzenie wpłacenia wadium, które ulega przepadkowi na rzecz masy upadłości w sytuacji, niestawienia się do umowy sprzedaży w miejscu i terminie wyznaczonym przez syndyka.
Wadium w terminie składania ofert powinno być zaksięgowane na rachunku bankowym wskazanym przez syndyka. Wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej netto należy wpłacić na rachunek bankowy masy upadłości o nr: 67 1600 1462 0006 5403 6221 2001 prowadzony w BGŻ BNP Paribas.
Syndyk w celu uzyskania jak najwyższej ceny sprzedaży, zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia dodatkowej licytacji ustnej pomiędzy oferentami, których oferty cenowe są nie niższe niż 95 % (dziewięćdziesiąt pięć) zaoferowanej ceny najwyższej.
Syndyk zastrzega sobie prawo odwołania sprzedaży bez podania przyczyny, a także wyboru którejkolwiek oferty.
Uprawnienie to przysługuje syndykowi do czasu otwarcia ofert.
Sprzedaż może zostać jednak unieważniona również po otwarciu ofert, jeżeli w obwieszczeniu był błąd uniemożliwiający przeprowadzenie sprzedaży.
Kontakt:
Syndyk Paweł Melka
tel: 609 14 68 34
[Email protected]
Ogłoszenie wysłane z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)