SYNDYK MASY UPADŁOŚCI TULCON SA WE WROCŁAWIU INFORMUJE O ROZPOCZĘCIU PROCEDURY SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI - GRUNTY WRAZ Z BUDYNKAMI (NR 4014/4, 4014/5, 4014/7, 4014/8) - UL. KOŚCIUSZKI 20 W OSTRZESZOWIE
Syndyk masy upadłości Tulcon SA we Wrocławiu (KRS 0000183664), informuje o rozpoczęciu procedury sprzedaży:
1/. PRAWA WIECZYSTEGO UŻYTKOWANIA NIERUCHOMOŚCI działek nr 4014/4, 4014/5, 4014/7, 4014/8 położonych w Ostrzeszowie przy ul. Kościuszki 20, KW nr KZ1O/00039645/7,
za kwotę nie niższą niż 3.285.000,00 zł. netto.
2/. PRAWA WIECZYSTEGO UŻYTKOWANIA NIERUCHOMOŚCI GRUNTOWEJ - działek nr 4014/1, 4014/2, 4014/10 wraz z budynkami - położonej w Ostrzeszowie przy ul. Kościuszki 20, KW nr KZ1O/00039427/3, KZ1O/00039644/0, KZ1O/00039645/7
oraz PRAWO UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO NIERUCHOMOŚCI GRUNTOWEJ STANOWIĄCEJ DROGĘ - nr 4013 - położonej w Ostrzeszowie przy ul. Kościuszki, KW nr KZ1O/00040066/4,
za kwotę nie niższą niż 3.465.000,00 zł. netto.
♦ Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu sprzedaży oraz regulamin sprzedaży można uzyskać w kancelarii syndyka przy ul. Akacjowej 4N lok. 2/13, 55-040 Ślęza, lub pod numerem tel. kom. 609 14 68 34, stacjonarny 71 715 11 37 oraz drogą elektroniczną:,
[Email protected],
[Email protected]
♦ Oferty z dopiskiem "Sprzedaż – TULCON teren bazy" należy składać w kancelarii syndyka w terminie do 17 kwietnia 2023 roku do godziny 12.00.
♦ Oferta winna zostać złożona zgodnie z regulaminem sprzedaży.
Powinna zawierać:
→ dokładne oznaczenie oferenta wraz z danymi teleadresowymi; → oferowaną cenę; → oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem sprzedaży; → oświadczenie o akceptacji korzystania z części nieruchomości wskazanej przez syndyka na potrzeby prowadzonej działalności w ramach upadłego przedsiębiorstwa, przez okres do 2 lat; → oświadczenie o związaniu ofertą przez czas określony w regulaminie i zobowiązaniu się do zawarcia w terminie i w miejscu określonym przez syndyka umowy sprzedaży; → oświadczenie o nie wnoszeniu zastrzeżeń, co do stanu faktycznego i prawnego przedmiotu oferty; → oświadczenie oferenta, iż zobowiązuje się pokryć wszelkie koszty związane ze sprzedażą przedmiotu oferty, w tym również należny podatek oraz że dokona wpłaty całości ceny przed zawarciem umowy sprzedaży; → potwierdzenie wpłacenia wadium, które ulega przepadkowi na rzecz masy upadłości w sytuacji, niestawienia się do umowy sprzedaży w miejscu i terminie wyznaczonym przez syndyka.
♦ Wadium w terminie składania ofert powinno być zaksięgowane na rachunku bankowym wskazanym przez syndyka.
♦ Wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej netto należy wpłacić na rachunek bankowy masy upadłości o nr: 67 1600 1462 0006 5403 6221 2001 prowadzony w BGŻ BNP Paribas.
♦ Syndyk w celu uzyskania jak najwyższej ceny sprzedaży, zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia dodatkowej licytacji ustnej pomiędzy oferentami, których oferty cenowe są nie niższe niż 95 % (dziewięćdziesiąt pięć) zaoferowanej ceny najwyższej.
♦ Syndyk zastrzega sobie prawo odwołania sprzedaży bez podania przyczyny, a także wyboru którejkolwiek oferty.
♦ Uprawnienie to przysługuje syndykowi do czasu otwarcia ofert.
♦ Sprzedaż może zostać jednak unieważniona również po otwarciu ofert, jeżeli w obwieszczeniu był błąd uniemożliwiający przeprowadzenie sprzedaży.
Kontakt:
Syndyk Paweł Melka
tel: 609 14 68 34
[Email protected]
Ogłoszenie wysłane z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)