SYNDYK MASY UPADŁOŚCI TULCON SA WE WROCŁAWIU INFORMUJE O ROZPOCZĘCIU PROCEDURY SPRZEDAŻY PRAWA UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO NIERUCHOMOŚCI GRUNTOWEJ – DZIAŁKA WRAZ Z BUDYNKIEM - NR 4014/9 - POŁOŻONEJ W OSTRZESZOWIE PRZY UL. KOŚCIUSZKI 26,
Syndyk masy upadłości Tulcon SA we Wrocławiu (KRS 0000183664), zaprasza do składania ofert w zakresie sprzedaży prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej – działka wraz z budynkiem - nr 4014/9 - położonej w Ostrzeszowie przy ul. Kościuszki 26, KW nr KZ1O/00040686/6,
za cenę nie niższą niż 567.000,00 zł
Podana cena jest wyłącznie ceną orientacyjną i nie stanowi ceny ostatecznej nieruchomości ani oferty handlowej w rozumieniu art.66 §1 Kodeksu cywilnego (kwota została podana jedynie, by spełnić wymogi techniczne portalu, który ze względu na swoją budowę wymaga wypełnienia pola “cena”)
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu sprzedaży oraz regulamin sprzedaży można uzyskać w kancelarii syndyka przy ul. Akacjowej 4N lok. 2/13, 55-040 Ślęza, lub pod numerem tel. kom. 609 14 68 34, stacjonarny 71 715 11 37 oraz drogą elektroniczną:,
[Email protected],
[Email protected]
Oferty z dopiskiem "Sprzedaż – TULCON budynek socjalny" należy składać w kancelarii syndyka w terminie do 27 listopada 2024 roku do godziny 12.00. Syndyk zastrzega, że oferta nie zostanie przyjęta, jeżeli zaoferowana cena nie osiągnie poziomu ceny minimalnej z poprzedniej procedury sprzedaży
Oferta winna zostać złożona zgodnie z regulaminem sprzedaży.
Powinna zawierać:
- dokładne oznaczenie oferenta wraz z danymi teleadresowymi;
- oferowaną cenę;
- oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem sprzedaży;
- oświadczenie o związaniu ofertą przez czas określony w regulaminie i zobowiązaniu się do zawarcia w terminie i w miejscu określonym przez syndyka umowy sprzedaży;
- oświadczenie o nie wnoszeniu zastrzeżeń, co do stanu faktycznego i prawnego przedmiotu oferty;
- oświadczenie oferenta, iż zobowiązuje się pokryć wszelkie koszty związane ze sprzedażą przedmiotu oferty, w tym również należny podatek oraz że dokona wpłaty całości ceny przed zawarciem umowy sprzedaży;
- potwierdzenie wpłacenia wadium, które ulega przepadkowi na rzecz masy upadłości w sytuacji, niestawienia się do umowy sprzedaży w miejscu i terminie wyznaczonym przez syndyka.
Wadium w terminie składania ofert powinno być zaksięgowane na rachunku bankowym wskazanym przez syndyka. Wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej netto należy wpłacić na rachunek bankowy masy upadłości o nr: 67 1600 1462 0006 5403 6221 2001 prowadzony w BGŻ BNP Paribas.
Syndyk w celu uzyskania jak najwyższej ceny sprzedaży, zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia dodatkowej licytacji ustnej pomiędzy oferentami, których oferty cenowe są nie niższe niż 95 % (dziewięćdziesiąt pięć) zaoferowanej ceny najwyższej.
Syndyk zastrzega sobie prawo odwołania sprzedaży bez podania przyczyny, a także wyboru którejkolwiek oferty.
Uprawnienie to przysługuje syndykowi do czasu otwarcia ofert.
Syndyk zastrzega, że oferta nie zostanie przyjęta, jeżeli zaoferowana cena nie osiągnie poziomu ceny minimalnej z poprzedniej procedury sprzedaży
Sprzedaż może zostać jednak unieważniona również po otwarciu ofert, jeżeli w obwieszczeniu był błąd uniemożliwiający przeprowadzenie sprzedaży.
Kontakt:
Syndyk Paweł Melka
tel: 609 14 68 34
[Email protected]
Ogłoszenie wysłane z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)