Brak produktów
Jeżeli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz dokonać jego zwrotu w ciągu 30 dni od daty dostarczenia produktu. Zwracany produkt musi być w odpowiednim stanie, tj. nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania.
Zwrotu dokonasz poprzez deklarację dokonania zwrotu w panelu klienta poprzez:
- Zalogowanie do panelu klienta,
- Wybór opcji historii zamówień,
- Wybór odpowiedniego zamówienia,
- Wybór produktów, które chcesz zwrócić (dodatkowo możesz pozostawić komentarz do zwrotu),
- Następnie należy spakować dany produkt i odesłać na nasz adres (możesz wykorzystać opakowanie, które posiadasz z przesyłki pierwotnej). Prosimy również o podanie w paczce danych, które pomogą przyspieszyć zwrot należności tj. numer zamówienia, wydruk faktury lub list przewozowy,
- Opłać przesyłkę z góry (na swój koszt) i odeślij produkt/-y na poniższy adres:
Domli.pl, ul. Kazimierza Wielkiego 31/1, 80-180 Gdańsk.
Umożliwiamy również dokonanie zwrotu poprzez wydruk formularza zwrotu (lub napisane własnymi słowami oświadczenie zwrotu) i zamieszczenie go w paczce z produktem/-ami. Paczkę taką prosimy o przesłanie po opłaceniu na własny koszt na poniższy adres:
Domli.pl, ul. Kazimierza Wielkiego 31/1, 80-180 Gdańsk.
W ciągu kilku dni po otrzymaniu przez nas paczki otrzymasz zwrot należność za produkt/-y oraz dostawę do klienta w taki sposób, jak za nie zapłacono (na konto bankowe, konto PayPal lub na kartę).
WYMIANA
Wymiana w naszym sklepie internetowym polega na zwróceniu produktów zgodnie z procedurą zwrotu i ponownym złożeniu nowego zamówienia.
REKLAMACJA
Reklamację dotyczącą wad produktów można składać w ciągu dwóch lat od daty zakupu. Wszystkie produkty możesz też oddać do reklamacji do naszego esklepu, postępując według poniższych wskazówek:
- wypełnij formularz reklamacji dostępny w Twoim koncie klienta;
- spakuj produkt/-y i odeślij je przesyłką opłaconą z góry na poniższy adres:
Domli.pl, ul. Kazimierza Wielkiego 31/1, 80-180 Gdańsk.
- pamiętaj, aby w paczce zamieścić informacje, które ułatwią zwrot należności tj. numer zamówienia, wydruk faktury lub list przewozowy.
- możliwe jest również dokonanie reklamacji poprzez wysłanie paczki z produktem oraz oświadczeniem o chęci dokonania reklamacji produktu/-ów.
W ciągu 14 dni po otrzymaniu przez nas paczki rozpatrzymy reklamację i wyślemy Ci informację zwrotną. Jeżeli reklamacja zostanie uznana, otrzymasz zwrot należność za produkt/y na konto bankowe, konto PayPal lub kartę.
Klienci będący konsumentami mogą skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym również za pomocą platformy ODR, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich). Platforma ODR jest interaktywną stroną internetową, za której pośrednictwem konsumenci mogą składać skargi. Dostępna jest pod adresem internetowym: http://ec.europa.eu/consumers/odr.