OGŁOSZENIE
o nieograniczonym pisemnym przetargu ofertowym na najem lokalu użytkowego położonego w obrębie Starego Miasta, w budynku przy ul. Sokolnickiego 10.
I. Informacje ogólne:
1.Lokal usytuowany jest na parterze, składający się z: 6 pomieszczeń, 2 korytarzy, 2 wc o łącznej powierzchni użytkowej 97,10 m²,
2.Lokal wyposażony jest w instalację elektryczną, centralnego ogrzewania (podłączonego do sieci miejskiej) oraz wodno – kanalizacyjną,
3.Wynajmujacy w szczególności preferował będzie ofertę na prowadzenie w lokalu apteki w rozumieniu ustawy prawo farmaceutyczne pod warunkiem uzyskania zgody od Wojewódzkiego Inspektoratu Farmaceutycznego.
4.Cena wywoławcza miesięcznej stawki czynszu za 1 m² powierzchni użytkowej lokalu wynosi 46,00 zł netto + podatek VAT w wysokości 23%,
5. Umowa zostanie zawarta na czas nieokreślony,
6.Najemca na własny koszt dostosuje lokal do potrzeb prowadzonej działalności oraz ponosić będzie we własnym zakresie miesięczne opłaty które obejmują dostawę wody, odprowadzenie ścieków, dostawę energii cieplnej i elektrycznej oraz wywóz nieczystości stałych (odpady komunalne). Gmina Sandomierz nie zwraca kosztów poniesionych na adaptację i wyposażenie lokalu.
7.Termin wnoszenia opłat czynszowych do 10 – go każdego miesiąca,
8.Wadium w wysokości 1098,78 zł, należy wpłacić na konto Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Nr 15 9429 0004 2001 0000 1300 0028 do dnia 13.02.2025 r. (z dopiskiem wadium na lokal użytkowy Sokolnickiego 10), które zostanie zaliczone na poczet przyszłych opłat czynszowych oferentowi, który przetarg wygrał. Pozostałym uczestnikom przetargu wadium zostanie zwrócone, nie później niż przed upływem 7 dni od daty zakończenia przetargu.
9.Oferent, który wygrał przetarg przed podpisaniem umowy zobowiązany jest wpłacić kaucję zabezpieczającą w wysokości trzykrotnego zaoferowanego miesięcznego czynszu najmu – netto, w celu zabezpieczenia płatności czynszu i opłat oraz zwrotu kosztów ewentualnych zniszczeń wyposażenia lokalu. Kaucja podlega zwrotowi w terminie nie krótszym niż 14 dni po zakończeniu najmu i potrąceniu wszelkich roszczeń wynikających z umowy najmu.
II. Termin i miejsce składania pisemnych ofert:
1.Oferty w formie pisemnej należy składać do dnia 13.02.2025 r. w Biurze Obsługi Interesanta w budynku Urzędu Miejskiego Pl. Poniatowskiego 3 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na wynajem lokalu użytkowego położonego w budynku przy ul. Sokolnickiego 10 w Sandomierzu”,
2. Pisemna oferta powinna zawierać:
- imię, nazwisko, adres oferenta albo nazwę firmy oraz siedzibę, jeżeli oferentem jest osoba prawna lub inny podmiot.
- datę sporządzenia oferty (w przypadku jej niepodania, za datę sporządzenia oferty uznaje się datę złożenia oferty),
- proponowany zakres prowadzonej działalności,
- wysokość proponowanej miesięcznej stawki czynszu najmu netto (musi być wyższa od ceny wywoławczej miesięcznej stawki czynszu) za 1 m² pow. użytkowej,
- numer kontaktowy,
- podpis oferenta.
3. Do oferty należy dołączyć:
- oświadczenie, że oferent zapoznał się ze stanem technicznym lokalu, warunkami przetargu oraz umowy i przyjmuje te warunki bez zastrzeżeń,
- informacje dotyczące doświadczenia w prowadzeniu proponowanej działalności.
- dowód wpłaty wadium.
- oświadczenie, że oferent nie zalega z opłatami i podatkami wobec wynajmującego,
- klauzula informacyjna (RODO),
- zezwolenie na prowadzenie apteki lub pisemne zobowiązanie do uzyskania zezwolenia w terminie 3 miesięczny od daty zawarcia umowy, w przypadku wygrania przetargu.
- w zależności od statusu prawnego oferenta:
a) w przypadku osób fizycznych – PESEL, NIP, REGON, wydruk z CEDIG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) wraz z oświadczeniem oferenta o zgodności zawartych w nim informacji ze stanem faktycznym na dzień złożenia oferty, kopię umowy spółki cywilnej ( o ile taka umowa została zawarta),
b) w przypadku oferentów nie będących osobami fizycznymi- NIP, REGON, aktualny odpis z właściwego rejestru (np. KRS) wraz z oświadczeniem oferenta o zgodności zawartych w nim informacji ze stanem faktycznym na dzień złożenia oferty,
- oferta może zawierać inne propozycje lub informacje dotyczące lokalu. Inne dodatkowo załączone materiały dotyczące zagospodarowania lokalu i otoczenia (np. projekty, wizualizacje, aranżacje itp.)
II.WYBÓR OFERT:
1.Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w dniu 14 lutego 2025 r. o godz. 11:00 w Urzędzie Miejskim w Sandomierzu Plac Poniatowskiego 1
2. Oferent. którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie powiadomiony o wyborze jego oferty pisemnie w ciągu 7 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu.
3. Burmistrz Miasta Sandomierza zastrzega sobie prawo odwołania, zmiany warunków lub unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.
Szczegółowe informacje można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Sandomierzu, pokój nr 104 lub telefonicznie pod nr: (15) 815 4185.
Załączniki:
1. Warunki postępowania przetargowego
Kontakt:
Urząd Miasta Sandomierz
tel: 15 815 41 85
[Email protected]
Ogłoszenie wysłane z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM (asaricrm.com)